ს ს ს ი პ ქალაქ
თბილისის №11 საჯარო სკოლა
თემატურ - კალენდარული გეგმა. კლასი
III -ვ პედაგოგი: ლ.მელაძე
საგანი
მათემატიკა (
II
სემესტრი )
№
|
პარაგრაფის
სათაური
|
გვერდი
|
საათ. რაოდენ.
|
რიცხვი
|
თავი VI
|
გამრავლება
|
6 - 26
|
42
|
|
1
|
გამრავლება
|
6
|
2
|
15 – 16
იანვარი
|
2
|
ფრჩხილებიანი
გამოსახულება
|
7
|
2
|
17 - 18
|
3
|
1 - ის გამრავლება
|
8
|
2
|
21 - 22
|
4
|
2 - ის გამრავლება
|
9
|
2
|
23 - 24
|
5
|
3 - ის გამრავლება
|
10
|
2
|
25 - 28
|
6
|
4 - ის გამრავლება
|
11
|
2
|
29 - 30
|
7
|
5 - ის გამრავლება
|
12
|
2
|
31- 01
|
8
|
გამრავლების
ცხრილი
|
13
|
2
|
04 – 05
თებერვ
|
9
|
6 - ის გამრავლება
|
14
|
2
|
06 - 07
|
10
|
7 - ის გამრავლება
|
15
|
2
|
08 -11
|
11
|
8 - ის გამრავლება
|
16
|
2
|
12 - 13
|
12
|
9 - ის გამრავლება
|
17
|
2
|
14 - 15
|
13
|
10 - ის გამრავლება
|
18
|
2
|
18 - 19
|
14
|
ჯამის გამრავლება
|
19
|
2
|
20 - 21
|
15
|
20 -მდე რიცხვების გამრავლება
|
20
|
2
|
22 -25
|
16
|
ათეულების
გამრავლება
|
21
|
2
|
26 - 27
|
17
|
ასეულების
გამრავლება
|
22
|
2
|
28 - 01
|
18
|
ორნიშნა რიცხვების გამრავლება
|
23
|
2
|
04 – 05
მარტი
|
19
|
0 -ით დაბოლოებული რიცხვების
გამრავლება
|
24
|
2
|
06 - 07
|
20
|
1000 -მდე რიცხვის გამრავლება
|
25
|
2
|
15 - 18
|
21
|
გამრავლების
გადანაცვლებადობა
|
26
|
2
|
19 - 20
|
თავი VII
|
რიცხვებზე
მოქმედებები 1000-ის
ფარგლებში
|
28 - 40
|
26
|
|
1
|
ათეულების
დამატება
|
28
|
2
|
21 - 22
|
2
|
ათეულების
გამოკლება
|
29
|
2
|
25 - 26
|
3
|
ასეულების
დამატება
|
3
|
2
|
27 - 28
|
4
|
ასეულების
გამოკლება
|
31
|
2
|
29 - 01
|
5
|
შეკრება
|
32
|
2
|
02 – 03
აპრილი
|
6
|
გამოკლება
|
33
|
2
|
04 - 05
|
7
|
მრავალმოქმედებიანი გამოსახულებები
|
34
|
2
|
08 -10
|
8
|
შეკრებისას ათეულის წარმოქმნა
|
35
|
2
|
11 - 12
|
9
|
გამოკლებისას ათეულის დაშლა
|
36
|
2
|
15 - 16
|
10
|
შეკრებისას ასეულის წარმოქმნა
|
37
|
2
|
17 - 18
|
11
|
გამოკლებისას ასეულის დაშლა
|
38
|
2
|
19 - 22
|
12
|
შეკრებისას ათეულის და ასეულის წარმოქმნა
|
39
|
2
|
23 - 24
|
13
|
გამოკლებისას ათეულის და ასეულის დაშლა
|
40
|
2
|
25 - 30
|
თავი VIII
|
გეგმა და კოორდინატები
|
42 - 46
|
10
|
|
1
|
ადგილი დარბაზში
|
42
|
2
|
01 – 02
მაისი
|
2
|
ნახატის მოდელი
|
43
|
2
|
03 - 06
|
3
|
სკოლის ეზოს გეგმა
|
44
|
2
|
07 - 08
|
4
|
ადგილი მართკუთხედში
|
45
|
2
|
10 - 13
|
5
|
კოორდინატები
|
46
|
2
|
14 - 15
|
თავი IX
|
გაყოფა და ნაწილები
|
48 - 60
|
14
|
|
1
|
ტოლ ჯგუფად დაყოფა
|
48
|
1
|
16
|
2
|
გაყოფა
|
49
|
1
|
17
|
3
|
გამრავლებისა და გაყოფის კავშირი
|
50
|
1
|
20
|
4
|
ნაშთი
|
51
|
1
|
21
|
5
|
2-ზე გაყოყოფა
|
52
|
1
|
22
|
6
|
3-ზე გაყოყოფა
|
53
|
1
|
23
|
7
|
4-ზე გაყოყოფა
|
54
|
1
|
24
|
8
|
5-ზე გაყოფა
|
55
|
1
|
27
|
9
|
ნახევარი
|
56
|
1
|
28
|
10
|
ნაწილი,(ნახევარი,მესამედი)
|
57
|
2
|
29 - 30
|
11
|
მეოთხედი და მეხუთედი
|
58
|
1
|
31
|
12
|
ნაწილების შედარება
|
59
|
1
|
03 ივნი
|
დამატებითი სავარჯიშოები
|
60
|
1
|
04
|
|
თავი X
|
სივრცული ფიგურბი
|
62 - 68
|
8
|
|
1
|
კუბი
|
62
|
2
|
05 - 06
|
2
|
პარალელეპიპედი
|
63
|
2
|
07 - 10
|
3
|
ცილინდრი
|
64
|
1
|
11
|
4
|
პირამიდა
|
65
|
1
|
12
|
5
|
სფერო
|
66
|
1
|
13
|
6
|
კონუსი
|
67
|
1
|
24
|
დამატებითი
ამოცანები
|
სისტემატიურად
|
No comments:
Post a Comment